ponedeljek, 1. marec 2021

Vsakega po malo

    Malce sem se igrala z različnimi tehnikami šivanja krpanke. Od paper piecinga, do šivanja res majhnih kvadratkov, pa prostoročnega prešivanja in za konec še ročno šivanje aplikacije.

    V tehniki paper piecing uporabljamo papirnato šablono, na kateri si s številkami označimo zaporedje po katerem bomo šivali posamezne koščke blaga skupaj. Pri meni je bil to srček, katerega sem kasneje ročno prišila na osnovo.


    Drugi del izdelka je bil sestavljen iz malih kvadratov, katere sem ukrojila v velikosti 3,5 cm. Imela sem veliko malih koščkov blaga in želela sem preizkusiti tehniko šivanja malih kvadratov v celoto.
    Te kvadrate sem polagala enega poleg drugega na kos centilina jih nato prelikala in potem šivala vzdolžno in nato še prečno, pri tem je bilo potrebno na vseh križanjih centilin zarezati (širina šiva 0,75 cm).Končna velikost posameznega kvadratka je 2 cm.
     Skratka veliko rezanja, pa veliko natančnosti ob polaganju kvadratkov na centilinsko osnovo in previdnost pri likanju da se kvadratki ne premaknejo, šivanje gre sicer s to tehniko hitreje,ampak vse skupaj je bilo še vedno zelo zamudno.




        In potem sem na delu, kjer sem ročno prišila aplikacijo srčka osnovo še prostoročno prešila. Izgleda prav katastrofalno. Nisem še vešča te tehnike in sem se malce poigrala, na začetku je še kar šlo, v enem delu pa je prešito katastrofalno, kar nekaj, brez repa in glave, kot da bi šivala miže. Še na delu s kvadrati sem prešila  prostoročno v obliki srčka pa se skorajda ne vidi.
    Skratka veliko tehnik, veliko dela, prešivanje ena katastrofa... S končnim izdelkom nisem ravno zadovoljna ampak tako pač je, vseskozi se učimo in pri tem delamo tudi napake.













 
 

    
 

2 komentarja:

  1. Koliko natančnosti in pozornosti, oblikovne in umetniške usklajenosti v barvah in oblikah je v vseh vaših delih, pa naj so to izdelki v patchwork tehniki, hiške za punčke, vrt in rožice. Čudovito, vredno občudovanja in pohvale.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najlepša hvala,ja vse to je hrana za mojo dušo:)

      Izbriši