sreda, 13. junij 2018

Ko ni časa za kaj več...

Za kakšen večji projekt kar se šivanja tiče ni časa. Sedaj ko je na vrtu delo sadim, pobiram, sejem, okopavam, če je lepo vreme z možem odpeljeva kakšno lepo kolesarsko turco, ali pa se ukvarjam z vnuki, vmes pa kuham marmelado in nabiram ter sušim zelišča, no da ne pozabim sem vsak dan še v službi no in ker v tem natrpanem urniku res ni časa za kaj več sešijem samo še kakšen "sivkin srček".
malo mi je še ostalo posušene sivke iz preteklega leta, letos pa zopet bujno cveti.
Pred mesecem ali dvema sem preko spleta naročila čudovite "bombažke"kateri še vedno čakajo da iz njih sešijem kaj lepega, dekorativnega ali uporabnega.




Za srčke sem uporabila blago z morskimi motivi za nosilec pa "naplavine" katere sem že v mesecu marcu nabrala na obali. Tako obdelan les, katerega naplavi morje ima določeno patino in čudovito starano barvo lesa.



 


Malo morske dekoracije z dodatkom vonja sivke.

Ni komentarjev:

Objavite komentar