ponedeljek, 7. maj 2018

Pred leti mi je sodelavka zaupala recept za vlečeno testo, za katerega mi je zagotovila da je res super in se testo prav zares vleeeče. Te dni sem ga čisto po naključju odkrila v moji beležki receptov, ko sem listala po njej in iskala idejo za sladico.
No pa poizkusi narediti to testo sem si rekla, pa bo morda potem nastal en tak malo mešan štrudelj. Malo mešan pa zato, ker sem imela vsega po malo, nekaj jabolk, malo sladke smetane, malo skute, pest rozin, dodala sem še malo kokosove moke in prepraženih drobtin.
Za vlečeno testo pa potrebujete:
500g mehke bele boke
40g olja
3 dcl vode
in žličko soli
Vse skupaj sem kar nekaj časa gnetla z mešalnikom, nato pa še z rokami, kajti dalj časa ko testo gneteš lepše se vleče, nato sem oblikovala hlebček, ga premazala z oljem in pokrila z ogreto posodo, ter pustila počivati eno uro (v receptu je bilo priporočeno vsaj pol ure).
Potem sem hlebček razvaljala v okroglo obliko premera cca 40 cm, ga namazala z oljem in pričela vleči,previdno po vsem obodu in testo je bilo res super elastično.


Debelejši rob testa po obodu sem odrezala, nakar je sledil samo še nadev, na sredini sem pustila brez nadeva v širini dlani. 


S pomočjo prta sem testo zavila proti srednjem delu



V sredini na stiku se lahko premaže s stopljenim maslom ali smetano.
Štrudelj sem pekla 60 minut na 180stopinj. Med peko sem ga večkrat premazala s sladko smetano.
Očitno je bil dober, ker ga ni več.





Ni komentarjev:

Objavite komentar