četrtek, 28. december 2017

Deževen vzpon na Lubnik

Meglen, deževen, turoben, dokaj hladen, s temi besedami bi lahko na kratko opisala današnji dan. Prav nič prijeten za obisk bližnjih gričev, vendar ko imam posedanja notri dovolj in potrebujem svež zrak me ne ustavi tudi tako slabo vreme.
Topla oblačila, pohodni čevlji,vetrovka, svetilka, zložljiv dežnik, v nahrbtniku pa rezervna oblačila in ob sedmi uri sem bila že na poti proti Lubniku.
Sprva sem zaradi temačnosti potrebovala še čelno svetilko od Gabrovega naprej pa je bilo že svetlo.
Nobene gneče ni bilo na poti, sama s svojimi mislimi sem hitela proti vrhu.
Na vrhu pa nekaj posnetkov, zamenjava oblačil za topla in suha ter spust v dolino.
Domov sem prišla s čevlji ki so bili obloženi z blatom, z bolečimi mišicami in  premočenimi oblačili vendar s prevetreno glavo in čisto drugo energijo.
In kot pravi pregovor "dan izgubljen ne vrne se noben".













Ni komentarjev:

Objavite komentar