nedelja, 19. april 2015

Srečni slončki

Mehki, pikasti, veseli tako je bilo tudi razpoloženje ko sem zopet sedela za šivalnim strojem. V Radovljici smo se zopet srečale kolegice, katere nas je čisto naključno združilo kreativno šivanje in pa ljubezen do patchworka. Smo iz različnih krajev Slovenije in na teh srečanjih ustvarjamo - šivamo, izmenjujemo znanja in izkušnje, pokažemo izdelke katere smo uspele dokončati, začenjamo nove projekte, svetujemo ena drugi kje so najugodnejši nakupi blaga, polnila, sukancev...skratka ta naša srečanja so v današnjem ponorelem, za materialnimi dobrinami pehajočem svetu en tak krasen "otoček sprostitve".Menda po indijskem izročilu prinašajo srečo... Ja moja sobota je bila vesela in srečna.



2 komentarja:

  1. Luštna slončka, pa tako lepo si opisala naše sobote... vesela sem, da sem del njih. Takrat res dan teče drugače.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prav vesela sem, da vas poznam in vzdržujemo ta srečanja, pa če tudi bolj poredko.

    OdgovoriIzbriši