torek, 22. april 2014

Nov šivalni kotiček

"Jupiiiiiiii" dobila sem na novo urejen šiviljski kotiček s čisto novim delovnim pultom ter panojem za obešanje šiviljskih pripomočkov in raznih drobnarij (hvala Ž. in R.).
Nov delovni pult je večji tako da imam na njem lahko istočasno rezalno podlogo, manjšo likalno desko in šivalni stroj. Na prejšnji delovni površini, katera je bila precej manjša to nikakor ni bilo mogoče. Če sem želela rezati in krojiti, sem morala umakniti šivalni stroj, likalno desko pa sem imela čisto na drugem koncu.
Izkoristili pa smo tudi obstoječo polico - na spodnji del le te smo privijačili pokrovčke steklenih kozarčkov (katerih rob sem prej pobarvala z belo barvo) in tako sem dobila zelo pripravne, ter pregledne "posodice" za shranjevanje gumbov, trakcev, rožice iz blaga..., pač vse kar se pri šivanju ali na splošno ustvarjanju potrebuje. Idejo sem nekoč videla nekje na enem od ustvarjalnih forumov, tako da ne mečite v smeti kozarčkov in pokrovčkov, vse lahko koristno uporabite.







1 komentar: