nedelja, 2. februar 2014

Narava okovana v led

V letošnji zimi so sami ekstremi. Od nenavadno visokih temperatur in neprekinjenega deževja kateri je v teh dneh povzročil, da se je narava okovala v led. Kar je na prvi pogled čudovito lepo, je v prenekaterih predelih Slovenije in tudi sosednjih dežel povzročilo pravo katastrofo. Predvsem po gozdovih Primorske in Notranjske ledolom, potrgane žice daljnovodov, podrta drevesa, izpade električne energije...Vse to nam pokaže, kako mogočna je narava in kako nemočen človek...
















4 komentarji:

  1. Pri tebi je že forzicija cvetela! Vse je pod ledom, Gledam zelene brste, pa tvoje cvetove, lepo, ampak nič dobro.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne ni forzicija temveč nepozebnik, kateri vedno cveti v tem času, je pa res lep kajne, vedno sem si ga želela na vrtu in sedaj ga imam.

      Izbriši
  2. o lej ga, nepozebnik! tega si tudi jaz želim.
    drugače pa sporočam, da sem odkrila en čisto nov blog in tooooliiiko krasnih idej. ful lepo šivaš, sem malo brskala. ena igrača-oblečena maca je zelo luškana. pridem zagotovo še večkrat pogledat!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala za ogled vendar moram priznati da nisem prav vestna s pisanjem in odgovarjanjem na komentarje, čeprav sem vesela vsakega ogleda.

      Izbriši