petek, 17. januar 2014

Načrti v novem letu - 4. del ustvarjanje

Planov je veliko, časa premalo.
pletenje, kvačkanje - nogavice, rokavice, izboljšati kroj za baretko, pa kakšno kapo z velikim cofom na vrhu, pa odejo iz ostankov volne









Kreativno šivanje in patchwork - željo imam sešiti najprej veliko pregrinjalo katerega projekt je zasnovala Kreartiv na Otoku zakladov , pa veliko torbo, pa nekaj malih toaletnih torbic, ovitkov za mobilni telefon, kakšno okrasno prevleko za blazino...

 









Največje veselje mi je šivati male mehke igračke in tudi teh imam kar nekaj v planu.







Pa nadprti, košarice,






In razne drobnarije iz ostankov


ustvarjanje z drugimi materiali...








Planov je veliko ampak...


















2 komentarja:

  1. ampak..? Nikar nas ne prikrajšaj za tako lepe izdelke. Moje oči se spočijejo na njih, hkrati pa si mi v spodbudo in navdih, glede idej, natančnosti, čudovitih kombinacij...Načrtov imaš ogromno, mislim, da energije tudi :) Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala za tvoje prijazne besede. Vedno sem jih vesela, samo vedno sem malo v zamudi z odgovori.

    OdgovoriIzbriši