torek, 19. november 2013

Eklerji

Sem morala preizkusit brizgalne vrečke za enkratno uporabo in nov širši zvezdasti nastavek.
Torej naredimo paljeno-kuhano testo. Po tem receptu vedno uspe .
Potrebujemo:
75g moke mogoče še kakšno žlico več
ščep soli
60g masla
150ml vode
2 razžvrkljani jajci

Vodo z dodanim maslom segrevam na šibkem ognju, dokler se le to ne stopi, nato jo zavrem
in dodam vso moko presejano skupaj s soljo. Hitro mešam toliko časa da postane testo gladko in svetleče ter se loči od oboda. Odstavim z ognja ter ga ohladim. Jaz ga dam kar v mešalno posodo in mešam na najnižji hitrosti toliko časa, da je testo mlačno, nato vmešam dve razžvrkljani jajci (eno za drugim). Testo mešam toliko časa, da je gladko in primerno za brizganje.
Napolnim brizgalno vrečko in s širšim zvezdastim nastavkom in na pekač obložen s peki papirjem nabrizgam 7 cm dolge trakove. Pazite na razmake, kajti testo naraste.
Pečem jih na 220 stopinj  20-25 minut oziroma toliko časa, da lepo narastejo in dobijo zlato barvo.
Ko so pečeni jih ob strani zarežem (za izhod pare) in potisnem v pečico še za nekaj minut da se osušijo. Pečene preložim na rešetko, da se ohladijo
Za nadev lahko uporabite vanilijevo kremo, masleno kremo ali samo stepeno smetano. Jaz sem naredila slaščičarsko vanilijevo kremo.
Na koncu sem gornji del eklerja pomočila v stopljeno čokolado in potem ...potem jih je zmanjkalo. No toliko so sladkosnedneži še počakali da sem uspela narediti nekaj slikc.







Ni komentarjev:

Objavite komentar