petek, 8. marec 2013

Koncert portugalske skupine Deolinda

Moški del družine je ženski del odpeljal na koncert portugalske skupine Deolinda v Cankarjevem domu. Lepo presenečenje za praznik žena. Za skupino sem se navdušila pred leti, ko sem prejela njihov CD.
Skupina igra čudovito glasbo s pridihom fada. Fado je melanhonična glasbe in naj bi izhajal iz balad 19. stoletja. Ko poslušaš fado moraš začutiti dušo Portugalske in to je bil koncert kateri je pobožal dušo in srce.

 
Čudovit glas Ane Bacalhau, ter instrumentalne spremljave bratov Martins na kitarah in Letao-a na kontrabasu.
 
 
In še eno presenečenje sem prejela ta teden in sicer od prijazne blogerice ime rože
 
 

And here is a little about what the award is all about:

This award was designed to be a blog award in the "pay it forward" fashion. Once you've been nominated, you award it to five blogs that you like that have fewer than 200 followers, to encourage new visitors to visit these blogs.


The rules for accepting this award are:
You need to thank the person who gave you the award and link back to their blog. Post the award onto your blog. Give the award to five bloggers who you appreciate that have fewer than 200 followers. Leave a comment on their blog letting them know that you have given them this awesome award!

Next you need to PAY IT FORWARD!
 
Srečna sem da poznam toliko ustvarjalnih in pozitivnih ljudi.Nekaterim od vas, katerih ustvarjanja spremljam pošiljam to povezavo naprej s pozitivnimi mislimi ter nasmehom. Hvala vsem vam, da mi polepšate vsak dan.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ni komentarjev:

Objavite komentar