torek, 5. februar 2013

Skutini rogljički

Kot prvo se zahvaljujem vsem kateri pogledate moj blog in za vse prijazne komentarje. Res sem jih vesela.
Sedaj pa k sladkemu delu današnjega prispevka. Ker je bil konec tedna bolj športen, ni bilo časa za peko; no če sem poštena, tudi prave volje ni bilo. Zato sem to popravila z današnjo peko skutinih rogljičkov.
Običajno najprej pogledam v hladilnik in omare kakšne sestavine imam na voljo in potem temu prilagodim "načrt" kaj speči.
Ti rogljički so mi dobri, ker testo ni tako "suho".
Sedaj pa k sestavinam:
Jaz običajno količine podvojim.

Za testo potrebujemo:

150 g skute
3 velike žlice mleka
6 velikih žlic olja
80 g sladkorja
1 vrečka vanilij sladkorja
300 g moke
1 vrečka pecilnega praška

Za nadev potrebujemo:

200 g zmletih lešnikov ali orehov (jaz sem vzela zmlete mandlje)
100 g sladkorja
1-2 žlici ruma
1 beljak
4-5 žlic vode

(Tudi samo marmeladni nadev je dober)

Za premaz

1 rumenjak in 1 žlica mleka (jaz dam več mleka)

Skuto,jajce,sladkor, vanilij sladkor zmešamo, dodamo rum,mleko olje (lahko tudi oljčno), ter na koncu moko s pecilnim praškom. jaz vse zamesim kar s pomočjo stroja in nastavka za mesenje testa.
Na delovni površini testo mesim še toliko časa, da je gladko.



Razdelim ga na štiri hlebčke (ali več če imate radi manjše rogljičke) in vsakega razvaljam v obliko kroga, terga razrežem na osem delov (trikotnikov). Na širši del položim nadev, (robove lahko navlažimo, da se ob zavijanju testo lepše sprime) ter trikotnik zavijem proti ožjem delu v obliko rogljička.


Položim jih na pekač prekrit s peki papirjem ali silikonsko podlogo ter premažem z mešanico mleka in rumenjaka.


Pečem jih v naprej ogreti pečici na 180 stopinj cca 30 minut (odvisno od pečice-moja je stara skoraj 30 let)


Pečene rogljičke ohladim na rešetki.




Ohlajene lahko potresete s sladkorjem v prahu.

Naj vam teknejo.



Ni komentarjev:

Objavite komentar