sobota, 9. junij 2012

Čas rdečih,dišečih jagod

Danes zjutraj sem obiskala krajevno tržnico, katera je sicer majhna ampak kar bogato založena. Vsako soboto je tu pestro dogajanje saj se srečujejo domačini, prodajalci in branjevke pa pridejo iz bližnje in daljne okolice. Namen mojega obiska je bil predvsem, da dobim sveže vrtne jagode, kajti po nekajletnem premoru sem se odločila, da zopet skuham jagodno marmelado.

 In res sem imela srečo in od lokalnega pridelovalca kupila nekaj kilogramov jagod. In v popoldanskem času je po stanovanju zadišalo po jagodah.

JAGODNA MARMELADA

Moj recept za marmelado je preprost.
Jagode očistim, jih narežem in spasiram v kašo. Ker jagode vsebujejo malo pektina predvsem pa zaradi ohranitve barve, v kašo dodam sveže iztisnjen limonin sok (kupim ga kar v steklenički ), ter želin (odvisno od količine sadja). Sladkam po okusu in kuham do vretja in še nekaj minut. Z vročo marmelado napolnim kozarčke jih zaprem s pokrovčki in obrnem "na glavo". Pokrijem in pustim čez noč.


In naslednji dan smo pri zajtrku na ržen kruh z orehi namazali svežo,dišečo domačo jagodno marmelado njam.

Ni komentarjev:

Objavite komentar