sreda, 17. februar 2021

Sladki drožni nastavek in krhki flancati

 Včeraj sem poleg ponesrečenih krofov imela še drožasto peko kruha in pa krhkih flancatov.

Za flancate sem pripravila sladki drožni nastavek po navodilih Anite Šumer , preostale sestavine pa sem prilagodila po svoje.

Torej uporabila sem:

120 g sladkega drožnega nastavka(Iz rjavega sladkorja, vode, moke in droži)

400g moke

2 žlici ruma

1,5dl kisle smetane

limonina lupinica

3 rumenjaki

50g sladkorja v prahu

Vse sestavine sem strojno umesila v gladko testo in ga pustila počivati dve uri. Nato sem testo razvaljala na debelino cca 5 mm , razrezala s koleščkom in oblikovala flancate. Pustila sem jih počivati še cca 1/2 ure , nakar sem jih na hitro ocvrla. Ohlajene sem potresla s sladkorjem v prahu.

Niso bili slabi, vsekakor pa boljši kot krofi.






in še hlebček belega



















Ni komentarjev:

Objavite komentar