torek, 2. februar 2021

Hitro, mehko, dobro pecivo

 Ko nimam ideje kaj speči kot posladek za po kosilu pogledam na internet, oziroma me včasih kakšen posnetek "sam poišče".
In ker je že javno objavljen recept mislim da ne kršim nobene zasebnosti če ga delim naprej.



Recept je res enostaven, pecivo pa mehko sočno in okusno. Jaz sem uporabila rjav sladkor, ter v testo dodala še malce kardamona. Pekla sem pa tudi malce dlje (to je pa res odvisno od pečice do pečice)

Osnovno testo 
2 jajci
100 g sladkorja
vanilij sladkor

vse skupaj penasto umešaj nato dodaj še
100ml mleka 

naknadno v zmes  presej in vmešaj
200 g moke skupaj s 
13 g pecilnega praška

Namasti pekač ter po dnu razporedi dve do tri na male koščke narezani jabolki (jaz sem jih olupila)
Čez prelij zgoraj pripravljeno maso.

Posebej zmešaj
1 jajce
50 g sladkorja
150 g Gustina
250 ml mleka.
To zmes med segrevanjem neprekinjeno mešaj da se zgosti (kot puding).

Zmes ohladi ter napolni z njo dresirno vrečko ter v obliki spirale pudingovo zmes nabrizgaj na maso v pekači (glej video). Nato pecivo peči v predhodno ogreti pečici cca 30-40 minut na 180 stopinj.
Ohlajenega potresi s sladkorjem v prahu.
Poleg se lahko ponudi še rahlo stepena sladka smetana.


spodnji del peciva z jabolki


zgornji posladkorjen del






 

Ni komentarjev:

Objavite komentar