petek, 26. februar 2021

Domače testenine

 
    Dnevno kuhanje kosila za dve družini sedaj ko so otroci v vrtcu mi ne povzroča kakšnega bremena saj rada kuham in tudi preizkusim kakšen nov recept.
    Če pa lahko izbiram med prilogami ali glavnimi jedmi med krompirjem in testeninami so testenine vsekakor prva izbira. Tokrat so bile na sporedu domače testenine oziroma tortelini polnjeni s skutno-špinačnim nadevom.
    Za osnovno testo sem porabila
2 jajci
30 dag mehke bele moke
malce oljčnega olja in ščep soli
    Če je testo pretrdo dodam še malce vode. 
     Vse sestavine sem umesila v gladko testo, ga zavila v prozorno folijo in pustila počivati eno uro.. Med tem časom sem pripravila nadev iz jajca, skuhane, sesekljane in ohlajene špinače, skute, soli in kisle smetane. Tu pa sestavine mešam po občutku in nimam točnega recepta. Cca 300g skute, 150g špinače, jajce, sveže nariban parmezan, lahko malce kisle smetane, muškatni orešček in sol. Lahko se doda tudi sesekljan česen toda jaz  ga izpustim ker mladi niso ravno ljubitelji tega okusa.
    Iz testa sem izrezala z obodcem krogce premera cca šest cm ter na vsakega položila žličko nadeva ter oblikovala tortelin.












  

Ni komentarjev:

Objavite komentar