sreda, 10. februar 2021

Covid, kultura, šivanje...

 Tudi naša družina se ni izognila okužbi. Pa tako smo se pazili, se ne družili oziroma samo v družinskem krogu in smo vseeno zboleli. Najprej mladi, potem pa v nekaj dneh še vsi ostali. Tudi devetdesetletna babi in najmlajša člana vnuka. Zaenkrat brez kakšnih večjih težav če izvzamemo bolečine v mišicah, glavobol, kašelj in v zadnjih dneh izguba vonja in okusa. Deset dni smo se držali stroge karantene, dostavo živil smo naročili pri "najboljšem sosedu", sicer pa smo gibanje omejili na hišo, domače dvorišče in vrt. 

In dnevi so presneto dolgi če ne moreš v naravo, na sprehod, na tek...

Pa sem si jih krajšala s šivanjem






z branjem Prešernovih poezij na dan kulture in Levstikovega Martina Krpana. Ti dve res lepi knjigi sem dobila v dar že leta nazaj . Kar pa se Prešernovih Poezij tiče in če povem po pravici so mi težke, me ne pritegnejo pa čeprav se vsako leto vsaj na ta dan trudim z njimi. Ljubša mi je poezija Aškerca, Gregorčiča in lažje ju berem. 

 





in malce sprehoda po vrtu, kjer neverjetni Nepozebnik cveti. Je kot eno samo veliko žareče sonce v teh deževnih dneh.



rožmarin je zaenkrat "preživel" sneg, mraz...


počasi, počasi se vrt prebuja. 






Ni komentarjev:

Objavite komentar