četrtek, 4. februar 2021

Razrežem da potem šivam

     Ljudje smo si različni in tako je tudi prav. Veselijo nas različne stvari, naravo gledamo skozi različne oči, imamo različne okuse, nekateri najdejo veselje v športu in rekreaciji, drugi pač ne, nekateri radi berejo, poslušajo glasbo, vrtnarijo drugi pač ne. In za stvari, dejavnosti, konjičke katere nas veselijo in nam polepšajo dni, nam ni škoda vloženega časa in energije. To nas napolni z nekim notranjim zadovoljstvom.
     Tako je tudi z izdelavo krpank oziroma patchworkom, za katere sem se navdušila že pred leti in nikoli ne bom pozabila kako navdušena sem bila sama nad seboj, ko sem zašila svojo prvo "mini odejico"-quilt. 
    Kdor v tem ne vidi veselja se res lahko sprašuje, le kje je tu logika, da blago najprej razrežeš na koščke, da potem te sestaviš v različne vzorce in zopet skupaj šivaš. Ampak to je pač bistvo izdelave krpank, veliko koščkov, barvne kombinacije, vzorci.
    Leta nazaj sem sešila sinu in snahi kot darilo ob poroki velik quilt. Od takrat pa šivam le manjše stvari. Tudi tokrat je nastala le prevleka za okrasno blazino.
Vzorec src v kombinaciji rumenega in sivega bombaža. Sprednja stran je podložena s polnilom in bombažem v enaki barvi, kot hrbtni del. Na tej strani sem dodala aplikacijo in pa dekorativna gumba. Zaradi šivanja v večernih urah in svetlobe luči so barve na slikah povsem drugačne od slik narejenih  pri naravni svetlobi.










Ni komentarjev:

Objavite komentar