torek, 21. november 2023

Zavitek

     Nisem imela prave ideje kaj speči za posladek pri kosilu. Nekaj kar ni komplicirano, hitro, pa da so sestavine doma. In je padla odločitev, jabolčni zavitek. 
    Letos nimamo niti enega domačega jabolka, za kar je poskrbela spomladanska pozeba 😞. Posledično jih kupujem v trgovini, vendar so za moj okus preveč kašasta, brez okusa in sočnosti, pa še draga so. Sem iskala pri bližnjih kmetih, pa jim je pridelek prav tako odnesla pozeba, žal. Torej sem za jabolčni zavitek porabila tista trgovinska kašasta jabolka in tudi tu se je poznalo, da ni tiste prave sočnosti in kisline. Ne rečem da ga ne bomo pojedli vendar pa je okus iz domačih čisto drug. No vsaj testo je bilo domače. Tu pa sedaj nič več ne kompliciram: naredim ga iz cca 300g moke, malce soli, dobre žlice olja, ter 1,5 dl mlačne vode. Vse skupaj umesim (kar strojno) , nato pa oblikujem hlebček, ga premažem z oljem ter pokritega pustim počivati cca 1 uro. Če je testo prevlažno dodam še malce moke, če pa je presuho pa malce vode.  Razvlečeno testo pokapam s stopljenim maslom in prepraženimi drobtinami. Tokrat bi bilo bolje, če bi drobtine izpustila, ker je bil zaradi jabolk zavitek že tako premalo sočen. Na 2/3 testa razgrnem naribana jabolka, malce rozin, naribano limonino lupinico, potresem s sladkorjem in vanilij sladkorjem, ter mletim cimetom in mletimi klinčki (vse to po okusu). Pekla sem ga slabo uro na 180stopinj, je pa to odvisno od posamezne pečice. No ni bil nek presežek (sem naredila že boljšega), vendar če se domači ne pritožujejo mi je tudi prav.









            

 


Ni komentarjev:

Objavite komentar