sreda, 29. november 2023

obeski za ključe

     Nikoli nisem toliko na tesno s časom, da se nebi lotila novega projekta.  Med brskanjem po zalogi materiala za ustvarjanje sem našla še tri krasno potiskane rolice umetnega usnja. Mislim da je že kar nekaj let kar sem jih kupila na sejmu za ustvarjalce v Vicenzi. In seveda so se mi začele v glavi takoj vrteti ideje za kaj vse bi to lahko uporabila. In je padla ideja, da bodo iz tega lahko eni lepi obeski za ključe. Takoj sem iz lepenke naredila šablono. Malce me je skrbelo, kako bo s šivanjem, pa se je zelo lepo šivalo brez tiste posebne tačke za usnje. Obeske sem napolnila s polnilom (mogoče jih bom namesto mehkega polnila nekaj testno napolnila z rižem, da bodo težji). Nekaj testnih vzorčkov z izrezanim srčkom sem naredila, da bom pomirjena😄 sedaj me čaka peka Miklavževih piškotov. To je pač tradicija ki jo ohranjam že na leta.






Ni komentarjev:

Objavite komentar