ponedeljek, 6. november 2023

Prve voščilnice

     Letos sem pa res pohitela z izdelavo voščilnic. Ne ne bom jih še pošiljala😁,samo za prvo silo imam nekaj narejenih, da ne bo potem tako kot vsa prejšnja leta, ko sem jih izdelovala tik pred zdajci. 
    Prijateljica mi je že pred časom prinesla različne tanjše lepenke, barvne papirje in take katerih zgornja stran je prevlečena z nečem podobnem plišu. In ti so bili idealni za ptičke. Ne, ne ideja za ptičke ni moja, sem našla na https://www.pinterest.com/  samo malce sem jo dodelala. Za dodatek sem uporabila vejice, za sneg polnilo za igrače in za malce prazničnega pridiha posušeno jagodo bodike ali plazeče panešpljice.
    Na koncu sem jim z mehkim čopičem sem na trebušček nanesla malce rdečkaste barve in to je to. 
    



            Nisem posebno talentirana za risanje, pa sem jih kljub temu nekaj naredila. Uporabila sem akvarelne in suhe barvice.   




Ni komentarjev:

Objavite komentar