četrtek, 23. november 2023

Knjige in še kaj

     Po kar nekaj letih sem zopet obiskala Ljubljanski knjižni sejem. To je nekaj kar je dobro za mojo dušo in nekaj kar ni dobro za mojo denarnico😊. Super mi je bilo ker je blizu, enostavno dostopno z vlakom ali avtobusom, ter v dopoldanskem času, ko so obiskovalci v večini le šolarji in upokojenci. Pa še čas je ravno pravi ko ljudi še ni zagrabila tista praznična nakupovalna mrzlica.
    Bila sem zmerna, dve knjigi zame in nekaj za vnuke. Ja seveda bi jih lahko nabrala za majhen voz ampak nekje mora biti meja😧.

    




    Ob vrnitvi pa sem se ustavila še v mali mojstrski obrtni delavnici https://sitar.si/ z več kot stoletno zgodovino izdelovanja štampiljk, kjer mladi oblikovalki nadaljujeta tradicijo. Nekoč si bom naročila svoj Ex libris, tokrat pa sem kupila samo nekaj za vnuke in pa dve majceni štampiljki in črnilo za tekstil, za svoje izdelke. Vesela kot majhen otrok 🥰



Ni komentarjev:

Objavite komentar