petek, 24. november 2023

Lučke iz paus papirja

       Ni mi pomoči in za to stanje je najbolj kriv https://www.pinterest.com/. Kadarkoli na tej spletni strani vidim kakšno idejo (in teh je tu nešteto), pa če mi je zelo, zelo všeč(in običajno mi je) in če imam doma material (za kar ni dvoma), potem moram to idejo takoj uresničit. Predvsem so ti "napadi " pogostejši v jesenskem in zimskem času, ko so dnevi krajši, ni več dela na vrtu, ni več pravega vremena za kolesarjenje in ko še ne zapade sneg, ker takrat je pa čas za smuči.
    Tokrat so bile to male lučke iz paus papirja. Torej potrebuje se malce trši paus papir, tanko šilo ali iglo za perforacijo, lepilni trak, lepilo, škarje, majhen kos stiroporja ali česa podobnega za podlago ter čajne svečke.
    Na navaden papir s svinčnikom narišemo poljuben motiv ali pa ga natisnemo, potem ta motiv z lepilnim trakom prilepimo na paus papir (motiv spodaj, čez paus) in potem z iglo ali tanjšim šilom po motivu naluknjamo-perforiramo.Za daljše ravne linije sem uporabila kolešček, katerega sem že davno nazaj uporabljala za prenašanje krojev iz revij.
    Tu potrebujemo podlogo debelejšega stiroporja (ali česa podobnega), da se igla zabada skozi paus v stiropor in ne v mizo. Pri meni so luknjice 1 mm narazen. Po koncu odstranimo papir z motivom, ter lučko zlepimo v obliki tulca. Tu sem uporabila dvostranski lepilni trak. V sredino postavimo čajno lučko in motiv se v nežni svetlobi lepo vidi. 












 
 

Ni komentarjev:

Objavite komentar