četrtek, 30. november 2023

Nekaj sladkega

     Za Miklavžev večer je pri nas tradicija da so na mizi doma pečeni piškoti. Saj je veliko dela, pa tudi sestavine, če želiš kvalitetne niso ravno poceni. Ampak okus domačega piškota je pa tisti ki odtehta vse ure dela. Pa tudi tisti čudoviti vonj po peki, ko diši cela hiša, takrat veš da se bližajo prazniki. No nekaj sem jih že napekla, da mi ne bo čas ušel, pa tudi hiša prekrasno diši.
    Mene pač ne premamijo trgovine s kupom nepotrebne praznične krame, ne osladna reklamna sporočila, ne pompozno prižiganje lučk skorajda že v vsaki vasi. Meni je ljubo če sem doma, pečem piškote, pletem, šivam, preberem dobro knjigo, spijem dišeč zeliščni čaj iz rožic nabranih poleti v hribih...No idealno bi bilo, da bi zapadel še sneg ampak to bi bilo pa že čisto preveč kičasto.










    
 

Ni komentarjev:

Objavite komentar