sreda, 1. november 2023

Domače maslo in piškoti

     Ti deževni dnevi me nekako "prisilijo" da na plan izbrskam recepte piškotov primernih za Miklavževo peko. Saj vem da je še dober mesec časa vendar tradicionalno že kak teden prej z vnuki pečeva piškote in potrebujem malček vaje, da sem takrat v "formi"😄. No pa tudi domači se niso pritoževali, ko so včeraj zvečer dobili krožnik sveže pečenih dišečih piškotov.
Spekla sem klasiko, mandljeve rogljičke in linške z domačo ribezovo marmelado. Recepte pa sem si izposodila od https://leaneen.com/. Njeni recepti so res dobri , preizkušeni, pa še krasne fotografije naredi. No moji so dobri, fotografije so pa zelooo amaterske.
    Novost pri tem je, da sem v receptu uporabila maslo katerega sem naredila sama. V trgovini Kmetijske zadruge Škofja loka sem natočila liter domače sladke smetane, katero sem potem s pomočjo mešalnika doma stepala toliko časa, da se je izločil pinjenec in naredilo maslo. To je bilo dokaj hitro morda deset minut stepanja. Iz litra sladke smetane (cena5,20€) sem dobila 410g masla.









2 komentarja:

  1. Videti so okusni in tudi zelo lepi. Si že kdaj razmišljala o svoji pekarnici?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala za prijazen komentar. Peka mi je eden od meni ljubih hobijev in v veselje, ko pečem za domače. Za kakšno pekarno moraš biti bolj podjeten pa še mlajši, kar pa jaz nisem. Odkar sem v pokoju res uživam ker me nič ne omejuje, no z izjemo tega da mi vedno primanjkuje časa, to je pa pri upokojencih menda že standard 😊

      Izbriši