sobota, 9. marec 2013

Z barvami v turoben dan

Ves dan je malo deževalo in nebo je bilo prekrito s težkimi temnimi oblaki. Ne sem si rekla ta turobna sivina me pa že ne bo spravljala v obup, ter sem sedla na kolo in se odpeljala do oddaljene vrtnarije po "rigelčke" in narcise. Potem pa akcija. Iz kleti sem privlekla na plano staro odsluženo "cajno", katero so nekateri želeli potisniti v peč, pa sem jo rešila pred tako usodo. Odrezala sem malo debelejši polivinil ter z njim obložila košaro, nasula zemljo in v to položila lončke s pisanimi "rigelčki". Ker nimajo radi toplih prostorov, je to ravno pravšnji nasad za pred vhod.

 
 
 
 Ja je pa bilo potrebno malo svežine prinesti tudi v jedilnico. Pa so prišli na vrsto akrili čopič in stara pletena košarica. Postopek saditve je bil pa isti.
 
 
 
 
Ko se bodo razcvetele te narcise pa upam, da bo zunaj že malo topleje in bolj prijazno vreme.
 
 
 

Ni komentarjev:

Objavite komentar