četrtek, 28. marec 2013

Pridih pomladi

Zunaj še nič kaj ne diši po pomladi. Na začetku tedna nas je presenetilo močno sneženje in nizke temperature, ter poledica. Letošnji Sušec se je izneveril svojemu imeni, saj padavin kar ni konca. In tudi ta konec tedna je napoved bolj deževna. Ker pomladi ni in ni, prazniki pa so pred vrati, sem izdelala dve enostavni pomladno-praznični dekoraciji.

Za prvo sem uporabila malo trši papir, izsekač z obliko metuljčka, pištolo za leplenje ter seveda osnovo- veje vrbe, katere mi je priskrbela kolegica.
Barvo papirja sem izbrala tako bolj sveže zeleno, kot so prvi pomladni listi dreves.
Vsakega metuljčka sem na sredini rahlo prepognila in prilepila na vejo.

 


 
 
Za drugo dekoracijo pa sem na osnovo-veje prilepila male satenaste pentlje, ter na tanko žičko obesila okrasna steklena jajca.
 
 
 

 
Pomladno praznična dekoracija


 
 
 
 
 
 
 

1 komentar:

  1. Bolje zame da ne pokažem teh slik naprej, ker že vidim kako me nečakinja prosi "Teti, a bove midve tudi to lahko naredile?"

    Super ideja z metuljčki.

    OdgovoriIzbriši