sobota, 2. marec 2013

Vrt in dom

Nisem prav disciplinirana kar se tiče pisanja bloga, zato občasno združim kar nekaj tem, kot recimo danes.
Zjutraj še ni kazalo na kakšen lep dan, saj je bil lep del jutra meglen.  Vse je bilo še tiho, pa sem se malo poigravala s fotoaparatom in posnela nekaj fotografij.

 Pri pleskanju so mi ostale barve, nekaj pa sem jih namešala še sama in nastala je ta mala pisana stena.
 
ko ne ustvarjam berem,berem in to je moj bralni kotiček
 
nova lončnica namesto šopka na jedilni mizi
 
keramične ribice že dolgo kraljujejo v kotu dnevnega prostora 
 
pogled iz jedilnice
 
In potem še moj ljubi nepozebnik, kateri kljub debeli snežni odeji pretekli konec tedna tako vztrajno in lepo cveti,
 
 
 
ter božje drevce, katero s svojimi rdečimi plodovi pozimi  krasi naš speči vrt. 
  
 
 
 
 

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar