sobota, 29. junij 2024

Še ena sadna

     Ja torta seveda, tokrat marelična z mascarpone sirčkom in belo čokolado. Recept je povzet https://midvakuhava.si/marelicna-torta-z-belo-cokolado/#google_vignette. Spremenila sem le količine za biskvitno osnovo kjer sem namesto 20g moke in 20 g zmletih mandljev vsako sestavino povečala v 30g. Prva osnova mi je bila pretanka in premalo kompaktna. No mogoče sem pa naredila kje napako ampak kakorkoli druga je bila boljša. So pa recepti na tej strani res dobri, enostavni in razumljivo predstavljeni.

     Neposrečeno pečeno osnovo sem zdrobila-v drobtine in uporabila kot hrustljavo plast v osvežilni sladici z breskvami, smetano in jogurtom v kozarčku. 


Torto sem spekla za mojo mamo, ki danes praznuje 92 let. 

Za okrasitev sem uporabila tudi posladkorjeno pravo sivko.

Za dodatek k sladkem darilu, pa še en dišeč šopek z domačega vrta





Ni komentarjev:

Objavite komentar