ponedeljek, 17. junij 2024

Projekt končan

    Po skoraj treh tednih (s krajšimi premori), sem zaključila z zastavljenim šiviljskim projektom in to skoraj teden dni pred "rokom" oziroma šolskimi počitnicami.
     Najini trije vnuki in ena vnukinja naslednji teden pričnejo s poletnimi počitnicami. Res da sta dva šolarja in dva, ki vrtec obiskujeta zadnje leto, vendar počitnice pričakujejo vsi enako nestrpno.
    Za zaključek šolskega leta sem vsakemu sešila lahko poletno odejo. Sešite so iz bombažnih kvadratov v velikosti 9 x 9 inch , vse skupaj podloženo z medvlogo. Za hrbtno stran pa sem izbrala bombažen vafel. Vse skupaj sem prešila, prišila robni trak, kateri je na hrbtni strani prišit ročno, ter za okras vsaki odeji na hrbtno stran ročno prišila dve aplikaciji srčkov. Tako projekt je zaključen, sedaj pa me čaka temeljito pospravljanje šivalnice in potem bo sledilo kakšno manjše šivanje juhej.













   

Ni komentarjev:

Objavite komentar