nedelja, 16. junij 2024

Lepo jutro

     Današnja nedelja je bila po dolgem času brez kolesa, oziroma brez kateregakoli športa. Sprva sem planirala en lahkoten jutranji tek, pa sem se hitro prepričala, da potrebujem le eno dobro jutranjo kavo, posedanje na vrtu, malce branja, ročnega šivanja, malce nabiranja cvetoče sivke, skratka lagodno posedanje brez hitenja.
    Najprej sem spekla slasten mlečni kruh. Končno postavila vrtno mizo in stole ter si na vrtu privoščila en tak dober zajtrk s sveže pečenim kruhom namazanim z domačim maslom, ter nekaj dni nazaj kuhano dišečo malinovo marmelado, pa en velik lonček dišeče kave.



Jutranji mir, dišeč in cvetoč vrt, brenčanje čebel, prelepo sončno nedeljsko jutro...












in ker ne morem mirovat ter se mi po glavi vedno vrtijo neke ideje sem nabrano sivko potopila v sivkin sirup in potresla s sladkorjem 
posladkorjena sivka za okras sivkinega sirupa ali kakšne druge pijače




 













































Ni komentarjev:

Objavite komentar