petek, 30. julij 2021

Kolo ali tek

     Leta nazaj sem več tekla kot kolesarila. Všeč mi je bilo, da sem po stresni službi obula tekaške copate in se odpravila na tek v naravo, bližnji gozd. Sama s svojimi mislimi, v tišini, brez telefona, slušalk, glasbe. Tek in narava sta bila najboljše zdravilo zoper stres. V dobri uri sem s tekom odpihnila službene skrbi. In še kako drži rek "bolj so umazane superge, bolj je čista glava". Še danes, kadar sem zares utrujena mi tek pomaga in me nekako "dvigne". Res pa je da čez poletje tečem manj in malce več kolesarim.
    Pretekli konec tedna smo se v soboto zapeljali preko Sorške planine v Boh,Bistrico in naprej na Bled na kremšnite in skozi Lesce , Radovljico in Kranj nazaj v Šk.Loko. V nedeljo pa je "padel Krvavec". Enkrat na leto imam tega klanca dovolj; za letošnje sem ga obkljukala.
   


 
         Pri kolesarjenju moram biti res zbrana, paziti na promet, cesto, ..., če pa grem na tek, pa res izklopim vse in samo uživam v naravi.













  


Ni komentarjev:

Objavite komentar