torek, 27. julij 2021

Kje porabiti pehtran...

     Na vrtu se je pehtran razrasel v pravi grmiček in sedaj je bila dilema. Nekaj bi spekla samo ne pehtranove potice. Nekaj na hitro, ker že zaradi zunanjih temperatur nimam neke prave volje za peko, potem pa da bi bila še kuhinja segreta od pečice, ne, ne nočem sem si govorila in se prepričevala. Pa mi tisti grm dišečega pehtrana ni in ni dal miru.



    V hladilniku sem imela mascarpone, pa sladko smetano, v shrambi sem poiskala še belo čokolado in ideja je padla.
    Spekla sem rulado iz 100 g moke,100g sladkorja,50g mletih orehov in 4 jajc. Pri ruladi nič ne kompliciram, najprej stepem beljake dodam sladkor in danes še sok pol limete nato med stepanjem postopoma dodajam še rumenjake. Ko je zmes narasla in postala puhasta sem ročno vmešala še moko in mlete orehe. Zmes sem vlila na s peki papirjem prekrit pekač in pekla na 220 stopinj cca 10 minut.
    Pečeno sem "zvrnila" na prtič predhodno potresen s sladkorno moko in zvila. Tako sem pustila da se je hladila. Preizkušen recept in vedno uspe.
    Sedaj pa h kremi. Malo sem improvizirala. Pehran sem osmukala oprala osušila in zavrela v sladki smetani. Nato sem zmes s paličnim mešalnikom sesekljala in prepasirala skozi cedilo. Od pehtrana je tako ostal intenziven okus in barva. V še toplo zmes sem vmešala belo čokolado da se je raztopila in ko se je ta zmes ohladila sem vmešala še mascarpone. Tu pa nimam točnega podatka o količinah: velik šop pehtrana, cca 300ml sladke smetane, 200 g čokolade in 500 g mascarpone sira. Kremo sem dala za nekaj časa v hladilnik da se je še malce strdila. 




    Mogoče je bila krema vseeno še malce prerahla, ker sem rulado kar težko zavila, vendar se nad izgledom nihče od domačih ni pritoževal.
      
     

Ni komentarjev:

Objavite komentar