nedelja, 4. julij 2021

Ko petico zamenja šestica...

    Vsak dan šteje in tudi meni je v teh dneh petico zamenjala šestica. Šestdeset let. Kaj je sedaj drugače me sprašujejo. Sama ne čutim nobenih posebnih sprememb, seveda pa je več sivih las, več gub, po športni dejavnosti je daljši čas regeneracije, očala so postala stalnica, o in še bi lahko naštevala ampak to pač pritiče letom. S starostjo imam tudi druge prioritete, drugačne želje, uživam v malih stvareh, v svežih poletnih jutrih, v delu na vrtu, v igri z vnuki, kolesarjenju in teku brez da bi se komurkoli dokazovala, ne potrebujem več tega. Zadoščenje najdem na vrhu hriba, sredi polj ali gozda, po tekaških poteh ali smučinah ko se ozrem okoli po čudoviti pokrajini in uživam v tišini s kolesom, v tekaških copatih ali pozimi na tekaških dilcah. Dokler mi bo zdravje služilo, si bom baterije polnila s športom, ustvarjanjem, šivanjem, branjem, dobro glasbo, peko sebi in moji družini v veselje. Seveda so pri vsem tem pomembni tudi prijatelji, srečanja, druženja, pikniki, smeh, prava energija, dober gin tonic, kava ali kozarec dobrega vina. Ja življenje je tako lepo ne glede na to ali je spredaj šestica ali petica.
     Doma smo imeli malo praznovanje v krogu ožje družine. Za ta namen sem spekla dve torti snicker mousse ter breskovo z grškim jogurtom in medom. Ni bil namen, da v tej vročini pečem in mešam kreme za torte, vendar mi je vnukinja rekla da rojstni dan brez tort pač ni rojstni dan. Torej torti sem naredila in sicer po receptu https://midvakuhava.si/. Domači so bili navdušeni nad okusi in prav gotovo bom uporabila še kakšen njun objavljen recept. Prigrizek sem pa poenostavila in naročila finger food pri https://spletnatrgovina.jezersek.si/. Lep izgled, dober okus in dostavo na lokacijo brez pripomb.
    


torti snicker mousse in breskova z grškim jogurtom in medom



in še nekaj malih posladkov v kozarčkih-
 malinin mousse , mousse iz bele čokolade, biskvitna podlaga



prigrizki -e-catering Jezeršek
samo na krožnike sem preložila in ponudila



        Danes pa sva še vnuke peljala v Dino Park pri Bledu, in potem še na posladek. To
 je bilo veselja .









4 komentarji:

  1. Vse najboljše! Veliko mirnih in srečnih trenutkov na vrhu hribov, sredi polj ali nekje v zasneženi pokrajini. Tako, kot si zelo lepo napisala.

    OdgovoriIzbriši
  2. Iskrene čestitke, vse najboljše in še na mnoga leta, s polno mero vsega naštetega in tako lepo opisanega v praznični objavi.

    OdgovoriIzbriši