petek, 6. avgust 2021

Prešita odeja

    Uf projekt prešita odeja sem danes zaključila. Sem vesela da sem ga izpeljala do konca, čeprav med vročinskim valom nisem bila pri volji za šivanje. Odeja je namenjena kot darilo vnučki za šesti rojstni dan.
    Z delom sem pričela že v mesecu maju ko sem na strani https://www.tildasworld.com/2020-1-happy-campers/ zasledila krasna in natančna navodila za izdelavo prešite odeje. Blaga nisem kupovala dodatno, pač pa sem uporabila bombaže iz domačega "skladišča". Vse blago je bilo že pred časom kupljeno  preko spleta na https://driessenstoffen.nl/ katero je bistveno cenejše od bombažev kateri se običajno uporabljajo za krpanke. Je sicer malce tanjše, kar pa se tiče krčenja in obledelosti barv pa zaenkrat nisem imela težav.
    Veliko časa mi je vzelo rezanje delov, ker je bilo veliko malih koščkov, pa potem sestavljanje in šivanje. 
    "Sendvič" je sestavljen iz lica, malce debelejšega polnila in hrbtnega dela-bombaža v nežni rožnati barvi. Iz enakega bombaža sem sešila zaključni rob, katerega pa sem v celoti na hrbtni strani prišila ročno. To je bilo skoraj dvanajst ur dolgo šivanje, za mene sicer en tak sproščujoči del, le oči, hrbet in roke so malce bolele.
    Vse tri plasti so prešite v vzorcu rožic, dodatno pa so obšite tudi rože in del oblačila deklic na odeji.
Oči in rože v laseh so prišite ročno.
    Kar lep čas že nisem šivala tako velike krpanke in ker je projekt uspešno zaključen, se mi po glavi že"vrtijo" ideje za novega. Mogoče v jeseni, sedaj je čas za vrt.








 
    




















Ni komentarjev:

Objavite komentar