torek, 20. julij 2021

Sladka in dišeča

     Kako hitro se obrne leto in zopet je tisti čas, ko kuham marmelade. Letošnje slabo vreme je vplivalo tudi na domačo letino jagodičevja. Tudi gozdnih borovnic vsaj po okoliških gričkih ni bilo. Pa vsako leto sem jih nabrala vsaj nekaj litrov, da smo se jih najedli in pa za kakšen kozarček marmelade jih je  tudi bilo. Letos pa ni ribeza, ne borovnic, maline so slabše obrodile in  tudi hrušk ter sliv ne bo. Je pa robida res polna in upam da bodo dozorele.
    Sedaj pa k marmeladam. Marelice sem kot vsako leto kupila in odločala sem se med tistimi iz Španije in iz Srbije. Prve so bile res lepe na pogled, druge pa precej manj, vendar me je prodajalec prepričal naj vzamem te in res mi ni bilo žal. Sadeži so bili res sladki in imeli tisti pravi okus in to se pozna tudi na marmeladi.


 
    Meni najljubša pa je tista iz domačih malin. Malce bolj kiselkasta, krasne barve in takooo dišeča. Žal je je vedno premalo.
    Vedno pa kuham marmelade brez dodatkov raznih želirnih sredstev, samo sladkor in limonin sok.




Ni komentarjev:

Objavite komentar