ponedeljek, 3. maj 2021

Iz starega v novo

     V omari mi  že nekaj časa visi stara volnena jopica-jakna, katera je kljub letom uporabe še vedno nosljiva, saj za njeno kvalitetno izdelavo jamči  znamka Kroj. To podjetje pa je šlo v stečaj že davnega leta 1997. 
    Po glavi so se mi podile ideje, kako bi oblačilo "osvežila" skratka posodobila in poživila. In ko sem v svoji šivalnici iskala navdih, se mi je pogled ustavil na kupčku barvastih filcev, katere sem že leta nazaj kupila z namenom, da bom sešila mehke knjigice za vnučke. No vnučki so take igrače že prerasli, material pa je ostal. Ravno pravšnji za mojo jakno in idejo, da jo popestrim z malimi aplikacijami hišk.
    Najprej sem skicirala idejo-osnutek hišk na papir, izrezala delce ter jih z ravnimi šivi sešila nato pa vse te like -aplikacije ročno prišila na jopico. Na prednjem delu sem prišila še tri nove zanke in gumbe in tako imam novo-staro osveženo jopico-jakno.
    
       




















Ni komentarjev:

Objavite komentar