torek, 27. april 2021

Šivanje prijemalk

     Današnji praznični tih deževen dan je ravno pravšnji za šivanje. Če je lepo vreme me vleče ven v naravo, na tek, sprehod ali kolo, danes pa sedim za šivalnim strojem in šivam male uporabne stvari za v kuhinji natančneje prijemalke. Imam čas, kosilo se kuha, kruh peče in v šivalnici prav uživam. 
    Že dolgo sem imela v planu sešiti nekaj prijemalk, kajti stare so skozi leta uporabe in mnogo pranj izgubile kvaliteto. Pa sem premišljevala kakšna naj bo oblika, kot rokavice, štirioglate, ovalne, povezani s trakom med seboj, v obliki srčka in celo kroj izrisan po starih prijemalkah v obliki rokavic... Nič od tega me ni navdušilo, te v obliki rokavic sem celo sešila ne prav posrečeno, za moj okus bolj skrpucalo kot prijemalki. Po dolgem brskanju po spletu sem izrisala kroj-nekaj med ovalom in krogom, dovolj širok in ne predolg.
    Za medvlogo sem uporabila malce debelejše polnilo oziroma mehkejši filc. Za lice debelejši bombaž-platno, za notranji del pa tanjši bombaž. Robne trakove sem na eni strani prišila strojno, na drugi pa ročno, kar je sicer precej zamudno ampak izpade lepše. Del robnega traku sem pustila še cca 10 cm in oblikovala zanko za obešanje, ter dodala okrasni gumb .
    Dva para prijemalk sem sešila včerajšnji dan, nekaj jih bo nastalo še danes, pa če bo čas še kaj uporabnega.











Ni komentarjev:

Objavite komentar