sobota, 8. maj 2021

Trikotniki prijateljstva

     Končno zaključen projekt "Trikotniki prijateljstva". katerega je objavila ga. Jolanda v skupini ljubiteljic patchworka "sLOVEnija patchwork" na družabnem omrežju Facebook. Projekt je potekal ob zaključku preteklega leta pred prazniki, namen le tega pa je bil obdarovanje šestih naključnih oseb s sešitimi trikotniki in voščilom za praznike. Odziv je bil neverjeten prijavljenih je bilo devetinpetdeset udeleženk in projekt je povezal praktično vso Slovenijo. Vsa točna navodila so bila objavljena v skupini, ob zaključku pa je vodja projekta objavila še idejo, kaj lahko sešijemo iz prejetih trikotnikov, ali pa pač izdelamo izdelek po lastnem navdihu oziroma ideji. 
    Moj je "zorel" kar nekaj časa in včeraj sem ga zaključila. Z dodatki malih vezenin, rožastih vmesnih polnil in obrobnih trakov je nastal dekorativni "tekač" za jedilno mizo dim.45 x 80 cm .
    Škoda bi se mi zdelo, da bi trud teh, katere so mi poslale trikotnike ostal pozabljen nekje v predalu oziroma bi jih na hitro sešila v nek neuporaben izdelek. Naj bo viden in uporaben.
    Morda je za kak drug okus preveč pisan, rožast, kičast ampak kot pravi pregovor "vsake oči imajo svojga' malarja". 
    Uporabljen material bombažno blago, z vmesnim polnilom, ter vmesni vezeninasti všitki. Prešila sem samo po robovih, ter zaključni rob na hrbtni strani zašila ročno.

























Ni komentarjev:

Objavite komentar