petek, 20. avgust 2021

Zelenjavna omaka zimo in "sirov burek" za kosilo

     Iz domače zelenjave bučke, paprike, por, paradižnik, zelena, peteršilj, malo soli, popra, skuhana in seveda prepasirana(imam "kaj je pa to mama" jedce) omaka za zimo.






Današnje kosilo pa tako lahko poletno z domačo skuto in dodatkom grškega jogurta, neke vrste sirnica mi napačno imenujemo sirov burek. Vlečeno testo, polnjeno s sirnim nadevom zvito v polžke in pečeno na 2500 stopinj.

Za testo cca 0,8kg moke
0,5l vode 
in malo soli
pustim v pokriti posodi počivati cca 1/2 ure

Za nadev
0,5 kg skute
1dl kisle smetane
125 g kajmaka
2 jajci

Testo sem razdelila v tri hlebčke in vsakega razvaljala v krog premera cca 30 cm, ga premazala z oljem in pustila cca 5 minut. Testo sem tanko razvlekla, pokapala z raztopljenim maslom in nanesla nadev po celotni dolžini zgornjega in spodnjega robu testa (cca 5cm v širini) ter z obeh strani enakomerno zvila proti sredini (tu sem pustila cca 2 cm in razrezala, da sem dobila dva tanka svaljka debeline cca 3-4 cm). Iz vsakega svaljka sem oblikovala dva polžka, jih premazala z maslom in pekla na 200 stopinj cca 30 minut oziroma da so dobili lepo zlatorjavo skorjico.
Poleg se je prilegel hladen gost jogurt.








Ni komentarjev:

Objavite komentar