torek, 17. avgust 2021

Vrt po nevihti

     Ponoči je bilo pestro, vendar k sreči na vrtu veter ni naredil prevelike škode. So pa pridni polži, jaz čez dan sadim , oni ponoči pohrustajo.



 Upam da bodo paradižniki dozoreli, ker so res polni in ravno so začeli spreminjati barvo. 



Odrezala sem veliko glavo ohrovta, bo za enolončnico,


 pa koromač moram porabit, da ne bo preveč olesenel.


Čakam da se začimbnice osušijo in jih potem postrižem in posušim. 



Posadila sem nekaj sadik radiča in solate, jutri pa še nekaj zelja. Pa špinačo in blitvo bom še posejala.

 Ja za tradicionalni domači jesenski piknik buče bodo.






 Hoste so zacvetele, čeprav jih je zadnja toča kar prizadela. 

Bazilika je v polni rasti, krasna bo za en domač dišeč pesto.




Grah katerega sem posadila pred dnevi je že pokukal iz zemlje



In še nekaj posnetkov mojega kaotičnega vrta, tak mi je pač všeč, kjer raste skorajda eno čez drugo.






Ni komentarjev:

Objavite komentar