četrtek, 12. avgust 2021

Vse v znamenju dinozavrov

    Najin drugi vnuček jutri praznuje četrti rojstni dan. Sedaj ima obdobje ko obožuje vse kar je povezano z dinozavri. V knjižnici izbere kup knjig o dinozavrih, beremo pravljice o dinozavrih, na oblačilih so potiskani dinozavri, ima figurice dinozavrov katerih imena so težko izgovorljiva a on jih pa pozna, za v vrtec želi nositi samo majčke z dinozavri; skratka vesel je vsega kar ima znak dinozavra.
    In ker nismo pristaši čezmernega potrošništva, ogromnih zabav ter zasipanja otrok z vsemi mogočimi izdelki smo se dogovorili da bodo darila domače izdelave in kakopak v znamenju dinozavrov.
    Tako sem na ne potiskane majčke našila aplikacije dinozavrov. Tu sem porabila male koščke bombažnega blaga, kateri so mi ostali od preteklih šivanih izdelkov. 


 



In seveda ne sme manjkati voščilnica seveda z motivom dinozavra. Hči se mi je smejala ker sem jo risala, čeprav ve da je vsak tak dogodek, ko lahko kaj narišem "voda na moj mlin", takrat pozabim na vse, izklopim zunanji svet in uživam s čopičem in barvami. Seveda pa nisem tak talent, da bi bili motivi moj "izum". Tu si pomagam s spletom in prilagodim malce po svoje, prav tako za aplikacije.









    

Ni komentarjev:

Objavite komentar