torek, 6. april 2021

Neobičajen dan

     Sprva sem želela napisati v naslovu "Žalosten dan" ali pa "Žalostna sem" pa sem ugotovila da bi to zvenelo preveč črnogledo in pesimistično. 
    Danes me je malce potrlo povsem zimsko vreme z dopoldanskim močnim sneženjem. Saj imam rada sneg, ampak ne v aprilu in ne ko čebulnice in sadje cveti. Kar ni polomil sneg bo po napovedih v prihodnjih dneh zaradi nizkih temperatur pomrznilo in tako zopet ne bo domačih sliv in  hrušk. Še dobro da sem krhke rastlinice graha zavarovala z "loki" sicer bi tudi te težek sneg polomil. Vseeno pa upam, da temperature le ne bodo tako nizke in sadje in jagodičevje ne bo prizadeto. 







    Druga stvar ki pa me je danes še bolj razžalostila je pa mačehovski odnos nekoga do knjig in posledično avtorjev. 
    Zjutraj sem kljub skoraj snežnem metežu nesla odpadno embalažo na zbirni otok in ko pritovorim dve težki vreči papirja in steklovine tja opazim da sta zabojnika polna. Pa le stopim do tistega s papirjem, kjer sta bili zaradi polnosti loputi odprti in opazim, da je nekdo napolnil kontejner s knjigami. Sprva sploh nisem mogla verjeti očem, da lahko nekdo vrže knjige v smeti. To se mi zdi nepredstavljivo. Saj tudi v našem kraju obstajajo pred knjižnico "male hiške" kamor lahko oddaš knjige, katerih ne potrebuješ več. Nekdo jih bo pa vesel. Srce se mi je trgalo, ko sem pobirala iz zabojnika knjige, po drugi strani sem pa vesela, da sem jih "rešila". Nazaj domov sem potem poleg dveh vreč smeti, tovorila še kup knjig. Celo knjiga "Izbrane pesmi" Simona Gregorčiča je bila med njimi. 
   



 



1 komentar:

  1. Današnjega vremena res nismo bili veseli. Je pa lepo, da si rešila knjige.

    OdgovoriIzbriši