petek, 23. april 2021

Jutranja peka

     


    Danes je bil čas za peko kajti imela sem pripravljena dva testa za sladko in slano peko. Najprej bagete iz mešanice polnozrnate in bele moke, nato pa še en ratovnk' kot bi rekla moja tašča, nekaj bo že "ratal". Vse testo je bilo zamešeno z drožmi, vendar mi je tisto za sladko peko delovalo malce preveč "zbito" in sem spremenila plan peke. Najprej je bilo mišljeno da bom spekla kokos-čokoladno potico, pa sem si premislila, testo razvaljala v pravokotnik ter namazala z nadevom. Za nadev sem pa uporabila pet beljakov (so ostali od prejšnje peke) stepenih v sneg, po okusu rjav sladkor, limonino lupino, malce zmletih mandljev, vanilij sladkor, za okus še malce začimb za kuhano vino, pa mleto čokolado. Velikokrat uporabljam kar imam pač pri roki ter improviziram ,zato težko napišem točno recepturo.
Vse navedene sestavine sem zmešala, ter namazala na zvaljan testen pravokotnik, zvila ter narezala cca 2 cm debele rolice-polžke, katere sem polagala na s peki papirjem obložen pekač. Polžke nisem nič vzhajala ampak takoj spekla v naprej segreti pečici na 200 stopinj. Ni bil noben presežek od peciva, vendar je k dopoldanski kavi kar "pasal".







1 komentar: