četrtek, 18. marec 2021

Vsakega po malo

    Nisem človek ki bi ravno miroval. No s tem ni mišljeno da moram ves čas tekati naokoli temveč da moram imeti dan zapolnjen, pa naj bo to s knjigo, peko, ročnimi deli, športom, vrtom, zelišči, naravo... Po glavi se mi vseskozi vrtijo kakšne nove ideje, kaj bi lahko še naredila, obnovila, ustvarila, posadila, prebrala, se udeležila še kakšne delavnice, tečaja (to žal v zadnjem času zaradi znanih omejitev zaradi epidemije pač ne, preko zooma mi pa niso ravno pri srcu ker imam rada srečanja in druženja z ljudmi)...
    Danes sem si naredila dnevno in nočno kremo kajti že kar nekaj let je odkar sem obiskala nekaj tečajev pri ga. Nini iz Magnolije in od tedaj ne kupujem krem za obraz in telo temveč si jih "copram" kar sama. Material kupim v https://www.tovarnaorganika.si/ ali pa https://www.magnolija.si/  nekaj maceratov naredim sama. Na spletu je veliko receptov za le te, za kreme pa uporabim recepte pridobljene na delavnici.




    Pa nisem samo domače kozmetike mešala, sem spekla še bagete, pa nekakšen sladek kruh, kateri je bil čisto premalo sladak. Mož je dejal, da je najboljša skorja, ker je bila posuta s sladkornimi zrnci :)



    Popoldan sem se pa kljub mrzlemu vetru odpravila na enourni tek, ja sem kar ponosna, da sem premagala lenobo.










Ni komentarjev:

Objavite komentar