nedelja, 28. marec 2021

Čas je za vrt

     Tako kot se počasi dvigajo dnevne temperature in se dan daljša, tako tudi vrtičkarji že težko čakamo, da začnemo z deli na vrtu.
    V marcu sem posadila grah kar v lončke in ga v teh dneh presadila v gredico. Prav tako sem v lončke presadila pred tedni posejan domač paradižnik. Iz domačih sejančkov je iz zemlje že pokukal por in zgodnje zelje ter paprika.
    Včeraj sem posejala špinačo in rukolo, konec tedna bo pa pravi čas da posejem korenje ter posadim čebulo.
    Veliko dela me čaka še na okrasnem delu vrta, odstraniti je potrebno odmrle veje, porezati sivke, smilj in rožmarin, okopati, pognojiti...
    












    

3 komentarji:

  1. Male rastlinice ti lepo uspevajo. Jaz še nikoli nisem graha sadila najprej v lončke, vedno kar direktno na vrt. Se sajenje v lončke obnese?
    Tulipani že lepo cvetijo, pri nas so zacvetele narcise, na tulipane bo potrebno še počakati.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi jaz sem grah letos prvič sadila v lončke in potem presadila na vrt. Tako sem prebrala v knjigi Jerneje Jošar, bom pa videla kaj bo. Okoli vrta sem še bolj začetnik-pripravnik :)

      Izbriši
  2. Prosim poročaj, kakšen bo rezultat.

    OdgovoriIzbriši