ponedeljek, 8. marec 2021

Praznik vseh žensk

    Danes 8. marec mednarodni praznik žensk. Na ta dan praznujemo boj žensk za delavske pravice ekonomsko, politično in socialno enakopravnost, za pravico do izobraževanja, za volilno pravico... Pa je to res? Celo v razvitih demokratičnih deželah so ženske še vedno podrejene, zatirane, izkoriščene in spolno zlorabljene in pri tem ni pri nas popolnoma nič drugače.
    Tudi pri nas imamo krasne, borbene in pogumne ženske, katere imajo občutek za sočloveka, se borijo za revne, izkoriščane, za enakost med spoloma, za ničelno toleranco do spolnega nasilja- da samo JA pomeni JA, se javno izpostavijo in zagovarjajo svoja stališča kljub pritiskom vladajoče elite. Podpiram te močne ženske, po drugi strani pa ne želim v politiki žensk brez hrbtenice, katere delijo obljube s figo v žepu, katere ne zagovarjajo svojih stališč in ne mislijo s svojo glavo. V tej epidemiji so največji davek plačale in še plačujejo ravno ženske.

In da ne bo ta zapis tako črnogled in pesimističen še ena lepa od Lainščka

Feri Lainšček

NE BODI, KAR NISI

 

Ne bom, ker ne morem, ker res ni mogoče,

razum mi dopušča, srce pa kar noče.

Ga sploh ne utišam, saj vem, da ne laže,

ko vse gre po svoje, spet pot mi pokaže.

Ni mar mi za norme pa vsa ta pravila,

ničesar ne rabim, želim si le krila.

Letel bom po svoje, svoboden kot ptica,

ne bo več dosegla me vaša resnica.

Ujete so želje, za vse so predpisi,

srce pa mi pravi:  Ne bodi, kar nisi!

Vsi hodijo v vrsti, jaz grem pa po svoje –

brez veze, brez veze, pa vendar lepo je…

Ves svet je izložba, blešče se napisi,

srce pa mi pravi: Ne bodi, kar nisi!

Vsi nosijo maske, jaz nočem se skriti –

verjamem še v sanje, želim le ljubiti…






    
    
    
    
    

Ni komentarjev:

Objavite komentar