ponedeljek, 15. marec 2021

Iz ostankov...

    Ko gledam eno leto nazaj, odkar se nam je marsikaj spremenilo kar nam je bilo nekoč samoumevno premišljujem kaj pogrešam.
    Pogrešam pogostejša druženja s prijatelji, vonj morja, dopust in kolesarjenje po Istri v tem času, sproščeno pohajkovanje po stari Ljubljani in obisk knjigarn, kraški mali maraton in nasploh rekreativna športna druženja, obisk koncertov, gledališč in ostalih prireditev, vožnjo z vlako skupaj z vnuki brez mask, udeležbo pa ne preko zooma na kakšni delavnici o zeliščih, aromaterapiji, vrtu, domači kozmetiki, pa srečanja z mojimi šiviljskimi kolegicami kjer je bilo toliko smeha... Ja še bi lahko naštevala pa se marsikatere dejavnosti-prireditev niti ne spomnim ker jih pač ni oziroma kot kaže jih še nekaj časa ne bo.
    Sem pa v tem času zelo omejila obisk trgovin z materialom in pripomočki za ročna dela. Kar je pač nujno le kupim, sicer pa se poizkušam nekako disciplinirati in porabiti domače zaloge in zaenkrat mi kar uspeva.
    In tako sem spletla še en pulover iz ostankov volne. Pletla sem kot že zadnjih nekaj kosov v enem delu, z raglan rokavi, enostavni rebrasti vzorec levih in desnih pentelj. Na koncu je bilo le malce več dela z šivanjem nitk. Sedaj bo pa čas še za kaj drugega in bo pletenje počakalo.







 


Ni komentarjev:

Objavite komentar