petek, 26. marec 2021

Par dodatkov za dom

 "Kovačeva kobila je vedno bosa" pravi pregovor in tudi pri meni kar traja od zamisli pa do izvedbe , da kaj sešijem tudi za dom. Nič kaj velikega, par dekorativnih stvari. 
   Nekaj časa nazaj, mi je hči dala lepo dekorativno blago, ravno pravšnje za izdelavo blazine za klopco v vetrolovu. Za polnilo sem narezala nekaj plasti polnila(iz podjetja Filc), kateri je bil zaradi črne barve malokrat uporabljen. Vse plasti sem skupaj ročno prešila, da sem jih medsebojno povezala ter nato sešila notranje oblačilo iz platna. Tako izdelano blazino sem na koncu oblekla v prevleko iz dekorativnega blaga. Za dekoracijo prostora sem dodala še nekaj srčkov polnjenih z lanskoletno sivko. In takoj je prostor postal lepši.






    
Na podoben način sem naredila še blazino za likanje majhnih dekorativnih izdelkov







   

Ni komentarjev:

Objavite komentar