sobota, 17. oktober 2020

Smeh in optimizem tudi če je skrit

Obraz je tisti s katerim pokažemo  žalost, veselje, otožnost, jezo...In sedaj skrivamo vsa ta občutja za maskami, ja čudni časi. Pa mi je kolegica tako lepo napisala, smeh ni v izolaciji samo za masko je skrit in mi je takoj polepšala dan. 
Torej uprimo se vsem negativnim novicam in črnogledosti ter glejmo naprej s polno mero optimizma.
Pač časi so kakršni so in dan si lahko polepšate oziroma polepšamo vsak na svoj način, pojdite v naravo, berite dobre knjige ob skodelici čaja, poslušajte lepo glasbo, rišite, šivajte, pecite, telovadite...
Življenje je lepo kljub omejitvam druženja, kulturnih priredite, koncertov. Naredite si lep dan.
Jaz sem včeraj zvečer in del današnjega jutra sedela za šivalnim strojem in šivala maske za domače. Ni moje najljubše opravilo ampak kot pravijo kar se mora ni težko.
Sedaj grem pa kljub turobnem in meglenem vremenu še malce na vrt. Mogoče se bodo pa sončni žarki le prebili skozi oblačni pokrov.













Ni komentarjev:

Objavite komentar