sobota, 3. oktober 2020

Pred počitkom

 V teh prvih oktoberskih dneh je na našem vrtu še kar nekaj zelenjave.
Paprike so res bogato obrodile in še sedaj so kar upognjene pod težo plodov





plodovi paradižnika so v veliki večini pobrani
lepo delajo kakšen mesec nazaj posajene nadzemne kolerabice, pa plevel tudi lepo raste ha, ha



da o jesenskih bučah sploh ne govorim, jih je res veliko za naš mali vrt.

 

Por je zelo lepo uspel in sem vesela da sem ga pridelala iz svojega semena


 


no za naprej pa imam spet zalogo semena v tej glavici.

Dišavnice so se prav razrasle, citronka, boreč, melisa, origano...
pa jesenske astre, nekaj je še ognjiča in kapucinke.






 Res sem hvaležna za vrt in vso zelenjavo katero pridelamo na njem in seveda tudi pojemo
Zelo okusna je porova pita, pa zelenjavna juha z maslenimi žličniki, mlade kolerabice v omaki in bučni žličniki s parmezanom... in še bi lahko naštevala.
No za zimo pa upam da bo obrodil brstični ohrovt, pozna cvetača, pa več vrst radiča, zelena je prav tako lepa, še kakšna glavca zelja bo in potem bo že čas za nov načrt zasaditve za prihodnje leto
 

2 komentarja:

  1. Lepo je prebrati, da najdeš toliko vesela na vrtu. Tudi sama veliko ur prebijem na mojem zelenem koščku. Lepo je videti, da ti je uspel tako lep por iz semena, ki si ga sama pobrala. Moj je veliko bolj tanek. Tudi jez bom morala pričeti s pobiranjem semen in se nehati izgovarjati na pomanjkanje časa.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, ja por mi je kar uspel marsikaj pa ne in se še učim kako in kaj.No tistih ponesrečenih stvari pa nisem objavila na primer rdeča pesa je bila v velikosti malo večje slive ha,ha 😂, pa veliko cvetač so mi pojedli polži😢, pa bučke niso dobro obrodile,smo imeli pa debel krompir😊

      Izbriši